1 Mart 2010 Pazartesi

Hav Hav Lı Sabunluk ( Lif )



Örerken zevk alan biriyim.
Heleki ; ördüklerim şekil li ise değmeyin kefyime..
Bu Lif imizde Köpek resmini çalışdım.
Sevimli de oldu yumuşacık..

Malum blogumu ilk açdığım da da belirtmişdim ev bütceme özellikle kızımın Üniversite giderlerine yapdıklarımla katkıda bulunmak adına yapdıklarımı ayrıca satışa sunacağımı belirtmişdim.
Bu Lif imize de satışa sunuyorum ...
FİYATI ŞU AN İÇİN :
7,50 TL ..

( Arkadaşlar ben pek fiyat konusunda tecrübeye sahip değilim fiyatlar konusun da bana fikir verirseniz çok memnun olurum )

Sevgilerle..
Kader .

1 yorum:

  1. Kader fiyatlar konusunda bilgim yok ama kargo fiyatınıda düşünürsen fiyatları belirlerken ya da kargo sana mı alıcıya mı ait olacak belirlemen gerekiyor diye düşünüyorum

    YanıtlaSil